Obavijest za privatne iznajmljivače: Postupak kod sumnje na bolest COVID-19 u smještajnom objektu
21.07.2020. / COVID-19
Stožer civilne zaštite SDŽ objavio je upute o postupanju gostiju i iznajmljivača kod pojave sumnje na bolest COVID-19 u smještajnom objektu
POSTUPAK KOD SUMNJE NA BOLEST COVID-19 KOD GOSTA U SMJEŠTAJNOM OBJEKTU
ZA GOSTA
- Ostati u smještajnoj jedinici
- Obavijestiti telefonom o bolesti odgovomu ili ovlaštenu osobu smještajne jedinice.
- Ukoliko se ne može stupiti u kontakt s odgovornom osobom smještajne jedinice, nazvati broj 112.
ZA ODGOVORNU ILI OVLAŠTENU OSOBU U SMJEŠTAJNOJ JEDINICI (turističkog djelatnika)
- obavijestiti nadležnog liječnika COVID ambulante Doma zdravlja na broj telefona 021 669 264 ili 112 koji će Vas spojiti s liječnikom primarne zdravstvene zaštite.
- obavijestiti gosta da ostane u smještajnoj jedinici do kontakta liječnika i daljnjih uputa.
- Osigurati gostu zaštitnu masku i papirnate maramice.
- Uputiti gosta da za vrijeme čekanja rezultata testiranja na COVID-19 sam održava higijenu prostora sredstvima koja će smještajni objekt ustupiti na raspolaganje.
- Za vrijeme čekanja rezultata testiranja na COVID-19 obavijestiti gosta o dostavi obroka do sobe (polupansion ili puni pansion) ili dostave gotovog jela, bez kontakta.
- Odrediti jednu osobu koja će komunicirati s gostom, ali bez ulaska u smještajnu jedinicu, uz obavezno nošenje zaštitne maske i zaštitnih rukavica te održavanja fizičke udaljenosti.
- Nakon korištenja zaštitne opreme (maske, rukavice) odložiti ih u kantu za otpatke s poklopcem u koju su uložene dvije plastične vrećice za otpad te nakon toga oprati i dezinficirati ruke.
- Obavijestiti kontakte gosta sa sumnjom na COVID-19 da i oni ostaju u smještajnoj jedinici.
- Nakon odlaska COVID-19 pozitivne osobe iz smješajnog objekta, prostorije u kojima je boravio propisno očistiti i dezinficirati.